Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Тетяна Микитівна-
dc.contributor.authorЗаболотная, Татьяна Никитична-
dc.contributor.authorZabolotna, T.-
dc.date.accessioned2014-11-10T12:12:09Z-
dc.date.available2014-11-10T12:12:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗаболотна Т. М. Самопрезентація як форма ділової комунікації [Електронний ресурс] / Т. М. Заболотна // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (14-18 квітня 2014 р.). - Суми, 2014. - Т. І. - С. 35.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1855-
dc.descriptionIn the abstract the meaning of self-presentation in business, examines its main technological position.uk_UK
dc.description.abstractУ тезах розкривається значення самопрезентації в діловій сфері, розглядаються її основні технологічні позиції. В тезисах раскрывается значение самопрезентации в деловой сфере, рассматриваются ее основные технологические позиции.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectіндивідуальністьuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectимиджuk_UK
dc.subjectиндивидуальностьuk_UK
dc.subjectкоммуникацияuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectidentityuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.titleСамопрезентація як форма ділової комунікаціїuk_UK
dc.title.alternativeСамопрезентация як форма деловой коммуникацииuk_UK
dc.title.alternativeSelf-presentation as a form of business communicationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самопрезентація.pdf208,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.