Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2589
Назва: Планування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємств
Інші назви: Планирование маркетинга как стратегическая ориентация современных предприятий
Marketing planning as a strategic orientation of modern enterprises
Автори: Дудко, Надія Іванівна
Ткаль, Ярміла Сергіївна
Дудко, Надежда Ивановна
Ткаль, Ярмила Сергеевна
Dudko, Nadija Iv.
Tkal’, Yarmila S.
Ключові слова: планування
стратегія
підприємство
орієнтація
планирование
стратегия
предприятие
ориентация
planning
strategy
enterprise
orientation
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Ткаль Я. С. Планування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ткаль, Н. І. Дудко // Матеріали ІІІ Науково-практичної Інтернет-конференції (23-28 травня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 163-165.
Короткий огляд (реферат): Маркетингове планування в сучасному підприємництві ґрунтується на принципах комплексності, системності, обмеженості ресурсів, варіантності, оптимальності, узгодженості, динамічності, адаптивності та повинне передбачати визначені строки виконання плану. Маркетинговое планирование в современном предпринимательстве основывается на принципах комплексности, системности, ограниченности ресурсов, вариантности, оптимальности, согласованности, динамичности, адаптивности и должно предусматривать определенные сроки выполнения плана.
Опис: Marketing planning in modern business is based on the principles of comprehensiveness, consistency, limited resources, variance, optimum coordination, agility, adaptability, and determine certain terms of the plan.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2589
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаль Я.С..pdf347,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.