Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2791
Назва: Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин
Інші назви: Универсальная математическая модель пневматического привода самоходных машин.
Universal mathematical model of a pneumatic self-propelled machines
Автори: Шелудченко, Володимир Віталійович
Шелудченко, Владимир Витальевич
Sheludchenko, Vladimir Vitalievich
Ключові слова: самохідна машина
гальмівна система
пневматичний гальмівний привод
самоходная машина
тормозная система
пневматический тормозной привод
self-propelled machine
brake system
pneumatic brake actuator
Дата публікації: 2015
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Шелудченко В. В. Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин [Електронний ресурс] / В. В. Шелудченко // Вісник НТУ "ХПІ". - Сер. "Автомобіле- та тракторобудування". - Х. : НТУ "ХПІ", 2015. - № 8 (1117). - С. 152-158.
Короткий огляд (реферат): В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.
Опис: В работе приведена универсальная математическая модель пневматического тормозного привода, использование которой за счет автоматизации процесса исследования, позволяет существенно снизить затраты времени и средств на проектирования тормозных систем как для двухосных, так и трехосных самоходных машин (колесные тракторы, грузовые автомобили и т.д.). Приведенная математическая модель составлена по методу Метлюк М.Ф. и состоит из двух блоков уравнений. Первый блок уравнений описывает наполнения и опорожнения емкостей пневматического тормозного привода при наличии в контуре только одной оси. Второй блок уравнений составлен с учетом наличия в контуре двух осей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2791
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шелудченко В.В. Універсальна математична модель.pdf545,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.