Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтроченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorСтроченко, Наталия Ивановна-
dc.contributor.authorStrochenko, Natalia-
dc.date.accessioned2015-12-23T07:15:17Z-
dc.date.available2015-12-23T07:15:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтроченко Н. І. Розвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизація [Електронний ресурс] / Н. І. Строченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицького. - Сер. "Економічні науки". - Львів : ЛНУ, 2014. - Т. 16. - № 1 (58). - Ч. 2. - С. 163-167.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2953-
dc.descriptionArgued system solutions to incorporate the provisions of the standards that are being developed to meet the future needs of the economy and ways to promote products that will be produced. Established that standardization as one of the main instruments to ensure product quality, can not deal without marketing research of distribution product.uk_UK
dc.description.abstractАргументовано системні рішення щодо врахування положень стандартів, які розробляються на задоволення перспективних потреб економіки та способів просування продукції, що буде вироблена. Встановлено, що стандартизація, як один з основних важелів забезпечення якості продукції, не може обходитись без маркетингових досліджень розповсюдження продукції. Аргументировано системные решения по учету положений стандартов разрабатываемых на удовлетворение перспективных потребностей экономики и способов продвижения продукции будет произведена. Установлено, что стандартизация, как один из основных рычагов обеспечения качества продукции, не может обходиться без маркетинговых исследований распространения продукции.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛьвівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гижицькогоuk_UK
dc.subjectекологічний маркетингuk_UK
dc.subjectвипереджаюча стандартизаціяuk_UK
dc.subjectефективність малого бізнесуuk_UK
dc.subjectэкологический маркетингuk_UK
dc.subjectопережающая стандартизацияuk_UK
dc.subjectэффективность малого бизнесаuk_UK
dc.subjectenvironmental marketinguk_UK
dc.subjectanticipatory standardizationuk_UK
dc.subjectthe efficiency of small businessuk_UK
dc.titleРозвиток екологічного маркетингу: інноваційні засади та стандартизаціяuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие экологического маркетинга: инновационные основы и стандартизація.uk_UK
dc.title.alternativeThe development of environmental marketing: innovational basis and standardizationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.