Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3567
Назва: Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії
Інші назви: Анализ результатов экспериментального исследования формирования профессионально-творческих диалоговых умений студентов гуманитарных дисциплин в процессе эвристической диалогового взаимодействия
Analysis of the pilot study the formation of professional and creative dialogue skills of students in the humanities heuristic dialogue interaction
Автори: Проценко, І. І.
Проценко, И.И.
Protsenko, І. I.
Ключові слова: професійно-творчі діалогові уміння
евристична діалогова взаємодія
творчий освітній продукт
профессионально-творческие диалоговые умения
эвристическое диалоговое взаимодействие
творческий образовательный продукт
vocational dialog creative abilities
heuristic dialog interaction
creative educational product
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДПУ ім. А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Проценко І. І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І.І. Проценко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / ред. А. А. Сбруєва. – Суми : ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №4(57). – С. 220–230.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати впровадження у навальний процес дидактичної моделі формування професійно-творчих діалогових умінь. Виявлена позитивна динаміка раніше визначених нами професійно-творчих умінь – інтелектуальних, конструктивних, організаторсько-регулятивних та діалогічно-евристичних, якими студенти оволодівали під час евристичної діалогової взаємодії, що позитивно вплинули на якість створених майбутніми вчителями творчих освітніх продуктів. З’ясовано, що важливою дидактичною умовою в управлінні евристичною діяльністю студентів є організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії за евристичної діалогової взаємодії до особистісно значимої діяльності, паритетних стосунків суб’єктів під час навчання, взаємовідносин на основі смислових особистісних позицій. В статье проанализированы результаты внедрения в учебный процесс дидактической модели формирования профессионально-творческих диалоговых умений. Выявлена положительная динамика ранее определенных нами профессионально-творческих умений – интеллектуальных, конструктивных, организаторско-регулятивных и диалогично-эвристических, которыми студенты овладевали во время эвристической диалоговой взаимодействия, что положительно повлияли на качество созданных будущими учителями творческих образовательных продуктов. Выяснено, что важной дидактической условием в управлении эвристической деятельностью студентов является организация субъект-субъектного взаимодействия по эвристической диалоговой взаимодействия к личностно значимой деятельности, паритетных отношений субъектов во время учебы, взаимоотношений на основе смысловых личностных позиций.
Опис: The article analyzes the results of the implementation process in Bulk didactic model of professional and creative dialogue skills. The positive dynamics of our previously defined professional creative skills - intellectual, structural, organizational, regulatory and dialogically-heuristic that students mastered during heuristic dialogue interaction that positively influenced the quality of future teachers created creative educational products. It has been found that an important didactic condition in the management of heuristic activity of students is organizing subject-subject interaction heuristic dialogue to interact personally meaningful activity relationship of parity during training, relations based on semantic personal items.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3567
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проценко І. І.Аналіз результатів експериментального.pdf290,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.