Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3724
Назва: Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей
Інші назви: Об активизации изучения высшей математики студентами агрономических специальностей
The revitalization of the study of higher mathematics for students of agronomic specialties
Автори: Пугач, В. І.
Пугач, В. И.
Pugach, V. I.
Ключові слова: вища математика
студенти агрономічних спеціальностей
прийоми навчання
высшая математика
студенты агрономических специальностей
приемы обучения
higher mathematics
the students of agronomy
methods of teaching
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПДАА
Бібліографічний опис: Пугач В. І. Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : зб. тез за матеріалами всеукраїнської наук.- практ. інтернет-конф. з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма), ( м.Полтава, 16 березня 2016 р.). - Полтава : ПДАА, 2016. - Вип. 1. - Т1. - С. 41.
Короткий огляд (реферат): В тезах йде мова про те, що для студентів агрономічних спеціальностей потрібно створити таку позитивну мотивацію навчання, щоб у них з’явився потяг до навчання як в аудиторії, так і в позааудиторний час, зріс інтерес до пізнання нового, з’явилося бажання навчитися працювати самостійно. Описано кілька методичних прийомів, які можна застосувати для стимуляції навчальної діяльності студентів. В тезисах идет речь о том, что для студентов агрономических специальностей нужно создать такую положительную мотивацию обучения, чтобы у них появилась тяга к обучению как в аудитории, так и во внеаудиторное время, возрос интерес к познанию нового, появилось желание научиться работать самостоятельно. Описано несколько методических приемов, которые можно применить для стимуляции учебной деятельности студентов.
Опис: The thesis refers to the fact that for students of agronomic specialties need to create a positive learning motivation, to have a thirst for learning as in the classroom and in extracurricular time, increased interest in new knowledge, a desire to learn how to work independently. Describes several instructional techniques that can be used for stimulation of educational activity of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3724
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пугач В. І.Щодо активізації вивчення.pdf220,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.