Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білокопитов, Василь Іванович | - |
dc.contributor.author | Белокопытов, Василий Иванович | - |
dc.contributor.author | Bilokopytov, Vasyl Ivanovych | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-22T10:42:47Z | - |
dc.date.available | 2017-05-22T10:42:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Білокопитов В. І. Характеристика етапів розвитку європейської освітньої політики [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Педагогічна компаративістика - 2016 : освітні реформи та інновації у глобалізованому світі : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару,( м. Київ, 2016 р.). - Київ : Педагогічна думка, 2016. - С.37-39. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4601 | - |
dc.description | For a better understanding of European educational policy development in the context of the Bologna Process is supplied description of its stages formation in pre-Bologna period. The economic, political and academic factors are important and significant in the context of this study. The basic stages of European education policy pre-Bologna period: the first stage (1957-1971), the second stage (1971-1983), the third stage (1983-1992), the fourth stage began in 1992. | uk_UK |
dc.description.abstract | Для кращого розуміння особливостей розвитку європейської освітньої політики в контексті Болонського процесу надається характеристика етапів її становлення в доболонський період. Економічні, політичні та академічні чинники є найважливішими та значимими в контексті теми цього дослідження. Виокремлено основні етапи європейської освітньої політики в доболонський період: перший етап (1957-1971 рр.), другий етап (1971-1983 рр.), третій етап (1983-1992 рр.), четвертий етап почався з 1992 року. Для лучшего понимания особенностей развития европейской образовательной политики в контексте Болонского процесса подается характеристика этапов ее становления в доболонський период. Экономические, политические и академические факторы являются важными и значимыми в контексте темы данного исследования. Выделены основные этапы европейской образовательной политики в доболонський период: первый этап (1957-1971 гг.), второй этап (1971-1983 гг.), третий этап (1983-1992 гг.), четвертый этап начался в 1992 году. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Педагогічна думка | uk_UK |
dc.subject | вища освіта | uk_UK |
dc.subject | Болонський процес | uk_UK |
dc.subject | інтеграційний процес | uk_UK |
dc.subject | высшее образование | uk_UK |
dc.subject | Болонский процесс | uk_UK |
dc.subject | процесс интеграции | uk_UK |
dc.subject | higher education | uk_UK |
dc.subject | Bologna process | uk_UK |
dc.subject | integration process | uk_UK |
dc.title | Характеристика етапів розвитку Європейської освітньої політики | uk_UK |
dc.title.alternative | Характеристика этапов развития Европейской образовательной политики | uk_UK |
dc.title.alternative | Characteristics of European Education Policy Development Stages | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білокопитов В. Характеристика етапів розвитку.pdf | 126,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.