Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілокопитов, Василь Іванович-
dc.contributor.authorБелокопытов, Василий Иванович-
dc.contributor.authorBilokopytov, Vasyl Ivanovych-
dc.date.accessioned2017-05-22T10:42:47Z-
dc.date.available2017-05-22T10:42:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБілокопитов В. І. Характеристика етапів розвитку європейської освітньої політики [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Педагогічна компаративістика - 2016 : освітні реформи та інновації у глобалізованому світі : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару,( м. Київ, 2016 р.). - Київ : Педагогічна думка, 2016. - С.37-39.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4601-
dc.descriptionFor a better understanding of European educational policy development in the context of the Bologna Process is supplied description of its stages formation in pre-Bologna period. The economic, political and academic factors are important and significant in the context of this study. The basic stages of European education policy pre-Bologna period: the first stage (1957-1971), the second stage (1971-1983), the third stage (1983-1992), the fourth stage began in 1992.uk_UK
dc.description.abstractДля кращого розуміння особливостей розвитку європейської освітньої політики в контексті Болонського процесу надається характеристика етапів її становлення в доболонський період. Економічні, політичні та академічні чинники є найважливішими та значимими в контексті теми цього дослідження. Виокремлено основні етапи європейської освітньої політики в доболонський період: перший етап (1957-1971 рр.), другий етап (1971-1983 рр.), третій етап (1983-1992 рр.), четвертий етап почався з 1992 року. Для лучшего понимания особенностей развития европейской образовательной политики в контексте Болонского процесса подается характеристика этапов ее становления в доболонський период. Экономические, политические и академические факторы являются важными и значимыми в контексте темы данного исследования. Выделены основные этапы европейской образовательной политики в доболонський период: первый этап (1957-1971 гг.), второй этап (1971-1983 гг.), третий этап (1983-1992 гг.), четвертый этап начался в 1992 году.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПедагогічна думкаuk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectБолонський процесuk_UK
dc.subjectінтеграційний процесuk_UK
dc.subjectвысшее образованиеuk_UK
dc.subjectБолонский процессuk_UK
dc.subjectпроцесс интеграцииuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjectBologna processuk_UK
dc.subjectintegration processuk_UK
dc.titleХарактеристика етапів розвитку Європейської освітньої політикиuk_UK
dc.title.alternativeХарактеристика этапов развития Европейской образовательной политикиuk_UK
dc.title.alternativeCharacteristics of European Education Policy Development Stagesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білокопитов В. Характеристика етапів розвитку.pdf126,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.