Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4622
Назва: Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу
Інші назви: Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования кейс-метода
Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using case-method
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: соціокультурна компетентність
майбутні аграрії
кейс-метод
социокультурная компетентность
будущие аграрии
кейс-метод
sociocultural competence
future agrarians
case-method
Дата публікації: 2016
Видавництво: ФОП Цьома С. П.
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., ( м. Суми, 8 грудня 2016 р.). - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - У 3 ч. - Ч. 2. - С. 83-86.
Короткий огляд (реферат): В роботі охарактеризовані дидактичні можливості кейс-методу для формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв при вивченні гуманітарних дисциплін. В результаті дослідження встановлено, що використання кейс-методу сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації до оволодіння соціокультурної інформацією, розвитку особистісних і професійних якостей. В работе охарактеризованы дидактические возможности кейс-метода для формирования социокультурной компетентности будущих аграриев при изучении гуманитарных дисциплин. В результате исследования установлено, что использование кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению мотивации к овладению социокультурной информацией, развитию личностных и профессиональных качеств.
Опис: The research deals with defining the role of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence promotes the activation of students' cognitive activity, the increase of motivation to master socio-cultural information, the development of personal and professional qualities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4622
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоменко Т.М. Формування.PDF345,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.