Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2017-08-18T08:10:05Z-
dc.date.available2017-08-18T08:10:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКрекотень О. В. Сучасні тенденції вживання рекламних повідомлень у вивченні французької мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Вітчизняна наука на зламі епох : проблеми та перспективи розвитку : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Вип. 33. - С. 124-129.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4856-
dc.descriptionThis article studies the use of advertisements in the process of learning the French by students. The term “advertisement” is determined. Some lexical aspects of advertising messages and their communicative and pragmatic orientation are considered. The specificity of French advertising materials is defined. The complex of lexical means and their motivated use in advertising are identified.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджено можливість використання франкомовних рекламних повідомлень при вивченні французької мови студентами немовних спеціальностей, визначено поняття терміну «реклама». Проаналізовано окремі лексичні аспекти рекламних повідомлень, розглянуто їх комунікативно-прагматичну спрямованість. Виділені особливості французьких рекламних матеріалів. Описано комплекс лексичних засобів реклами та їх мотиваційне використання на занятті з французької мови. В статье изучена возможность использования франкоязычных рекламных сообщений при изучении французского языка студентами неязыковых специальностей, определено понятие термина «реклама». Проанализированы отдельные лексические аспекты рекламных сообщений, рассмотрена их коммуникативная направленность. Выделены особенности французских рекламных материалов. Описан комплекс лексических средств рекламы и их мотивационное использование на занятии по французскому языку.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковородиuk_UK
dc.subjectрекламний текстuk_UK
dc.subjectкомунікативно-прагматична спрямованістьuk_UK
dc.subjectлексичні засобиuk_UK
dc.subjectрекламный текстuk_UK
dc.subjectкоммуникативно-прагматическая направленностьuk_UK
dc.subjectлексические средстваuk_UK
dc.subjectadvertising textuk_UK
dc.subjectcommunicative and pragmatic orientationuk_UK
dc.subjectlexical meansuk_UK
dc.titleСучасні тенденції вживання рекламних повідомлень у вивченні французької мовиuk_UK
dc.title.alternativeСовременные тенденции употребления рекламных сообщений в изучении французского языкаuk_UK
dc.title.alternativeModern Tendencies in the Advertisements Using in the Study of Professionally Oriented Frenchuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.