Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4856
Title: Сучасні тенденції вживання рекламних повідомлень у вивченні французької мови
Other Titles: Современные тенденции употребления рекламных сообщений в изучении французского языка
Modern Tendencies in the Advertisements Using in the Study of Professionally Oriented French
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Крекотень, Елена Валентиновна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: рекламний текст
комунікативно-прагматична спрямованість
лексичні засоби
рекламный текст
коммуникативно-прагматическая направленность
лексические средства
advertising text
communicative and pragmatic orientation
lexical means
Issue Date: 2017
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди
Citation: Крекотень О. В. Сучасні тенденції вживання рекламних повідомлень у вивченні французької мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Вітчизняна наука на зламі епох : проблеми та перспективи розвитку : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Вип. 33. - С. 124-129.
Abstract: У статті досліджено можливість використання франкомовних рекламних повідомлень при вивченні французької мови студентами немовних спеціальностей, визначено поняття терміну «реклама». Проаналізовано окремі лексичні аспекти рекламних повідомлень, розглянуто їх комунікативно-прагматичну спрямованість. Виділені особливості французьких рекламних матеріалів. Описано комплекс лексичних засобів реклами та їх мотиваційне використання на занятті з французької мови. В статье изучена возможность использования франкоязычных рекламных сообщений при изучении французского языка студентами неязыковых специальностей, определено понятие термина «реклама». Проанализированы отдельные лексические аспекты рекламных сообщений, рассмотрена их коммуникативная направленность. Выделены особенности французских рекламных материалов. Описан комплекс лексических средств рекламы и их мотивационное использование на занятии по французскому языку.
Description: This article studies the use of advertisements in the process of learning the French by students. The term “advertisement” is determined. Some lexical aspects of advertising messages and their communicative and pragmatic orientation are considered. The specificity of French advertising materials is defined. The complex of lexical means and their motivated use in advertising are identified.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4856
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.