Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4864| Назва: | Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей | 
| Інші назви: | Относительно проблемного подхода к изучению высшей математики студентами аграрных специальностей Regarding the problematic approach to the study of higher mathematics for students of agricultural specialties  | 
| Автори: | Пугач, В. І. Пугач, В. И. Pugach, V. I.  | 
| Ключові слова: | вища математика студенти агрономічних спеціальностей математичні знання высшая математика студенты агрономических специальностей математические знания higher mathematics students of agronomy mathematical knowledge  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Уманський національний університет садівництва | 
| Бібліографічний опис: | Пугач В. І. Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Актуальні питання сучасної аграрної науки : збірник тез за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Умань, 17 листопада 2016 р.). – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2016. – С. 241. | 
| Короткий огляд (реферат): | В тезах йде мова про те, що проблемна ситуація в навчанні - це пізнавальна трудність, для подолання якої студенти повинні отримати нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. При вирішенні проблемної ситуації реалізується головна мета навчання, яка полягає в систематичному спонуканні студентів до самостійної діяльності. В тезисах идет речь о том, что проблемная ситуация в обучении - это познавательная трудность, для преодоления которой студенты должны получить новые знания или приложить интеллектуальные усилия. При решении проблемной ситуации реализуется главная цель обучения, которая заключается в систематическом побуждении студентов к самостоятельной деятельности. | 
| Опис: | The thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4864 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Тези_Суми_Пугач_Методика математики_16-17.pdf | 87,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.