Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4899
Назва: | Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузі |
Інші назви: | Профессиональная мотивация и ее роль в формировании мотивации к изучению иностранного языка в аграрном вузе Professional motivation and its role in forming the motivation towards foreign language learning at an agrarian higher educational establishment |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | професійна мотивація студентів аграрних університетів мовна політика мотиви діяльності профессиональная мотивация студентов аграрных университетов языковая политика мотивы деятельности professional motivation of the students of agrarian higher educational establishments language policy motives |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Житомирський державний університет ім. І. Франка |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузі [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Професійна комунікація : мова і культура : збірник матеріалів III Всеукраїнського науково-практичного вебінару, (23 листопада 2016 р.). – Житомир : Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2016. – С. 150-153. |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито необхідність реформування вищої школи України в контексті Болонського процесу, що зумовлює необхідність удосконалення й суттєвого підвищення рівня якості мовної освіти. Визначено роль професійної мотивації в удосконаленні іншомовної підготовки студентів у немовному вузі і розроблено методику визначення мотивів оволодіння обраною професією і рівня професійної мотивації студентів аграрних університетів. Раскрыта необходимость реформирования высшей школы Украины в контексте Болонского процесса, что обусловливает необходимость совершенствования и существенного повышения уровня качества языкового образования. Определена роль профессиональной мотивации в совершенствовании иноязычной подготовки студентов в неязыковом вузе и разработана методика определения мотивов овладения выбранной профессией и уровня профессиональной мотивации студентов аграрных университетов. |
Опис: | The necessity of reforming the higher school of Ukraine in the context of the Bologna process is revealed, which makes it necessary to significantly improve the quality of language education. The role of professional motivation in improving foreign-language training of students in a non-linguistic high school is determined, and a methodology for determining the motives for mastering the chosen profession and the level of professional motivation of students of agricultural universities is developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4899 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 76,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.