Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабенко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГабенко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorHabenko, Iryna-
dc.date.accessioned2019-06-20T12:21:14Z-
dc.date.available2019-06-20T12:21:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГабенко І. М. Аспекти організації підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Інноваційна педагогіка. – Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. - Вип. 11. - Т.1. - С. 104-107.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6770-
dc.descriptionThe article studies the main aspects of training for bachelor’s degree students, studying food technologies in Sumy National Agrarian University using the dual education system elements. The effectiveness of dual education system elements in comparison with traditional education system has been studied. The advantages of dual education system have been studied. The model for dual education system elements use in the process of education for the specialists in food technology has been given. The expediency for dual education system elements introduction has been substantiated.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні аспекти організації підготовки бакалаврів харчових технологій Сумського національного аграрного університету. Досліджено погляди щодо ефективності використання дуальної форми навчання в порівнянні з традиційною освітою. Наведена модель використання елементів дуальної форми в навчальному процесі підготовки фахівців зі спеціальності «Харчові технології» факультету харчових технологій. Обґрунтована доцільність впровадження елементів дуальної форми навчання в закладах вищої освіти. В статье рассмотрены основные аспекты организации подготовки бакалавров пищевых технологий в Сумском национальном аграрном университете. Исследованы взгляды относительно эффективности использования дуальной формы образования по сравнению с традиционным образованием. Приведена модель использования элементов дуальной формы в учебном процессе подготовки специалистов по специальности «Пищевые технологии» факультета пищевых технологий. Обоснована целесообразность внедрения элементов дуальной формы обучения в учреждениях высшего образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»uk_UK
dc.subjectдуальна форма здобуття освітиuk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectкомпетентностіuk_UK
dc.subjectдуальная форма получения образованияuk_UK
dc.subjectвысшее образованиеuk_UK
dc.subjectкомпетентностиuk_UK
dc.subjectdual system of educationuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjectcompetencesuk_UK
dc.titleАспекти організації підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освітиuk_UK
dc.title.alternativeАспекты организации подготовки специалистов по дуальной форме получения образованияuk_UK
dc.title.alternativeAspects of training organization for specialists using the dual education systemuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Габенко І. М. Аспекти організації.pdf198,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.