Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6853
Назва: Методи формування товарного асортименту на підприємстві
Інші назви: Методы формирования товарного ассортимента на предприятии
Methods of forming a product range at the enterprise
Автори: Селезень, Олена Миколаївна
Колісник, Людмила Володимирівна
Селезень, Елена Николаевна
Колиснык, Людмила Владимировна
Selezen, Elena Nikolaevna
Kolisnyk, Ludmila Vladimirovna
Ключові слова: асортимент
товарна політика
АВС-аналіз
ассортимент
товарная политика
АВС-анализ
assortment
commodity policy
ABC analysis
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Селезень О. М. Методи формування товарного асортименту на підприємстві [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, Л. В. Колісник // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м. Суми,10-15 вересня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2. - С.123
Короткий огляд (реферат): В статті вивчається класифікація методів формування асортименту, досліджується на скільки ефективною є структура асортименту, та перспектива виведення на ринок нових продуктів. В статье изучается классификация методов формирования ассортимента, исследуется на сколько эффективна структура ассортимента, и перспектива вывода на рынок новых продуктов.
Опис: The article deals with the classification of assortment formation methods, examines how effective the structure of the range, and the prospect of introducing new products to the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6853
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СелезеньО.М. Методи формування.pdf312,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.