Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6854
Назва: Вплив стратегії маркетингу на ефективність виробництва
Інші назви: Влияние стратегии маркетинга на эффективность производства
Influence of marketing strategy on production efficiency
Автори: Селезень, Олена Миколаївна
Сороколіт, Вікторія Ігорівна
Селезень, Елена Николаевна
Сороколит, Виктория Игоревна
Selezen, Elena Nikolaevna
Sorokolit, Viktoria Igorevna
Ключові слова: стратегія маркетингу
ціна
система збуту
стратегия маркетинга
цена
система сбыта
marketing strategy
price
sales system
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Селезень О. М. Вплив стратегії маркетингу на ефективність виробництва [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, В. І. Сороколіт // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м.Суми,10-15 вересня 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2.- С. 163
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються розробки маркетингових стратегій для ведення успішної господарської діяльності підприємства, максимально можливого задоволення потреб покупців та зміцнення ринкових позиції підприємств. В статье исследуются разработки маркетинговых стратегий для ведения успешной хозяйственной деятельности предприятия, максимально возможного удовлетворения потребностей покупателей и укрепления рыночных позиции предприятий.
Опис: The article explores the development of marketing strategies for successful business activities of the enterprise, maximally possible meeting the needs of buyers and strengthening the market position of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6854
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень О. М. Вплив стратегії маркетингу.pdf320,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.