Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6885
Назва: Особливості просування продукції підприємства
Інші назви: Особенности продвижения продукции предприятия
Features of product promotion
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Фрол, Роман Олексійович
Шумкова, Елена Владимировна
Фрол, Роман Алексеевич
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Frol, Roman Alekseevich
Ключові слова: просування
продукція
прибуток
продвижение
продукция
прибыль
рromotion
production
profit
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПДАА
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Особливості просування продукції підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Р. О. Фрол // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. – С.151-153
Короткий огляд (реферат): Просування використовується підприємством для інформування, переконування чи нагадування споживачам про свою продукцію, ідеї, громадську діяльність тощо. Продвижение используется предприятием для информирования, убеждения и напоминания потребителям о своей продукции, идеях общественную деятельность и др.
Опис: Promotion is used by the enterprise for informing, persuading or reminding consumers about their products, ideas, public activities, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6885
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В. Особливості просування.pdf174,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.