Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6944
Назва: Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємств
Інші назви: Сущность и составляющие системы маркетинга аграрных предприятий
Essence and accounting systems agricultural enterprises marketing
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Вовк, Вікторія Іванівна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Вовк, Виктория Ивановна
Mushtai, Valentina
Vovk, Viktoriia
Ключові слова: стратегія
товар
товарна політика
стратегия
товар
товарная политика
strategy
product
product policy
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. І. Вовк // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція,( м. Полтава, 27 березня 2019 р.). – Полтава, 2019. - С. 386-390
Короткий огляд (реферат): Для підвищення показників ефективності господарської діяльності аграрні підприємства мають спрямувати свої зусилля і на вирішення питань зі створення та забезпечення ефективного функціонування служб ( відділів) маркетингу, формування маркетингової інформаційної системи; розробки стратегії і тактичних дій маркетингу та здійсненням маркетингового контролю, а також кадровим забезпеченням окреслених процесів. Для повышения показателей эффективности хозяйственной деятельности аграрные предприятия должны направить свои усилия и на решение вопросов по созданию и обеспечению эффективного функционирования служб (отделов) маркетинга, формирование маркетинговой информационной системы; разработки стратегии и тактических действий маркетинга и осуществлением маркетингового контроля, а также кадровым обеспечением определенных процессов.
Опис: In order to increase the efficiency of economic activity, agrarian enterprises should focus their efforts on solving the issues of creating and ensuring the effective functioning of marketing services (departments), formation of a marketing information system; development of strategy and tactical actions of marketing and implementation of marketing control, as well as personnel provision of the above processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6944
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. Сутність.pdf469,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.