Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6948
Назва: Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством
Інші назви: Формирование маркетингового подхода в управлении сельскохозяйственным предприятием
Forming marketing approach in management by agricultural enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Ключові слова: механізм управління
маркетинг
комплекс маркетингу
механизм управления
маркетинг
комплекс маркетинга
management mechanism
marketing
marketing complex
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 24–ої міжнародної науково – практичної конференції, ( Суми, Одеса, 10 – 15 вересня 2018 р.). - Суми, Одеса : СНАУ, 2018. – Ч. 2. - С.137-140.
Короткий огляд (реферат): З впровадженням основних механізмів управління на засадах маркетингу можна досягти високих результатів та забезпечити стабільний розвиток підприємства. А для ефективного впровадження маркетингу в діяльність будь – якого сільськогосподарського підприємства варто здійснювати стратегічне планування в межах комплексу маркетингу. С внедрением основных механизмов управления на принципах маркетинга можно достичь высоких результатов и обеспечить стабильное развитие предприятия. А для эффективного внедрения маркетинга в деятельность какого - либо сельскохозяйственного предприятия следует осуществлять стратегическое планирование в пределах комплекса маркетинга.
Опис: With the introduction of the basic management mechanisms on the basis of marketing, it is possible to achieve high results and ensure the stable development of the enterprise. And for the effective introduction of marketing in the activity of any agricultural enterprise it is necessary to carry out strategic planning within the complex of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6948
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Формування маркетингового підходу.pdf439,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.