Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6950
Назва: Оздоровлення сервісу, як напрямок маркетингового управління
Інші назви: Оздоровление сервиса, как направление маркетингового управления
Sea recreation, as a market management direction
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Бересток, Богдан Петрович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Бересток, Богдан Петрович
Mushtai, Valentina
Berestok, Bohdan
Ключові слова: сфера послуг
попит
управління маркетингом
сфера услуг
спрос
управление маркетингом
sphere of services
demand
marketing management
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Оздоровлення сервісу, як напрямок маркетингового управління [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, Б. П. Бересток // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція, ( м. Полтава, 27 березня 2019 р.). – Полтава, 2019. - С. 382-386
Короткий огляд (реферат): Встановлення зворотного зв’язку з покупцем за допомогою скарг, пропозицій і компліментів надає засоби для підвищення задоволення покупця. Сервісним фірмам необхідно розробляти ефективні стратегії в виправленні невдач в обслуговуванні таким чином, щоб зберегти позитивну думку споживача про себе. Це життєво важливо для забезпечення тривалого успіху компанії. Установление обратной связи с покупателем с помощью жалоб, предложений и комплиментов предоставляет средства для повышения удоволетворенности покупателя. Сервисным фирмам необходимо разрабатывать эффективные стратегии в исправлении неудач в обслуживании таким образом, чтобы сохранить положительное мнение потребителя о себе. Это жизненно важно для обеспечения длительного успеха компании.
Опис: Establishing feedback to the buyer through complaints, suggestions and compliments provides means to increase customer satisfaction. Service firms need to develop effective strategies to repair service failures in such a way as to maintain a positive opinion of the consumer about themselves. It is vital to ensure long-term success of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6950
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Оздоровлення сервісу.pdf469,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.