Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7422
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанцев, Юрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Казанцев, Юрий Викторович | - |
dc.contributor.author | Kazantsev, Yuriy Viktorovich | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T13:54:33Z | - |
dc.date.available | 2020-02-14T13:54:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Казанцев Ю. В. Використання методик НЛП в навчальному процесі. Методи покращення сприйняття та оцінки матеріалу [Електронний ресурс] / Ю. В. Казанцев // XV Международная научно-практическая конференция «Актуальные научные достижения – 2019», (22-30 червня 2019 р.). – Прага : Publishing House «Education and Science», 2019. – подано до друку. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7422 | - |
dc.description | The article studies NLP technologies in studying foreign languages, in particular verbal and body language presentation of inner representative systems. The ways of determining for human communication structures in intuitive and psychiatric behavior, and the possibilities for NLP in providing people with understanding of their every day and non everyday behavior and to develop their activities with new structures. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розглядає використання методик НЛП в навчанні іноземній мові, а саме відображення внутрішніх репрезентативних систем як вербально, так і мовою тіла. Досліджено шляхи визначення структур людської комунікації з інтуїтивної, психотерапевтичної поведінки та можливості нейролінгвістичного програмування в наданні людині усвідомлення своєї власної щоденної та не щоденної поведінки, а також розширити існуючий репертуар новими структурами, чи також на їх основі поліпшити власний. Статья рассматривает использование методик НЛП в изучении иностранных языков, а именно отображение внутренних репрезентативных систем как вербально, так и языком тела. Исследованы пути определения структур человеческой коммуникации в интуитивной и психотерапевтического поведения а так же возможности нейролингвистического программирования в предоставлении человеку осознания своего ежедневного и не ежедневного поведения, а так же расширить репертуар новыми структурами или улучшить на их основе свой собственный. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Publishing House «Education and Science» | uk_UA |
dc.subject | НЛП | uk_UA |
dc.subject | репрезентативна система | uk_UA |
dc.subject | вербальний | uk_UA |
dc.subject | НЛП | uk_UA |
dc.subject | репрезентативная система | uk_UA |
dc.subject | вербальный | uk_UA |
dc.subject | NLP | uk_UA |
dc.subject | representative system | uk_UA |
dc.subject | verbal | uk_UA |
dc.title | Використання методик НЛП в навчальному процесі. Методи покращення сприйняття та оцінювання матеріалу | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование методов НЛП в учебном процессе. Методы улучшения восприятия и оценки материала | uk_UA |
dc.title.alternative | NLP methods in teaching. Methods for improvement for perception and estimation of the study materials | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Казанцев Ю.В..pdf | 509,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.