Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7478
Назва: Підходи до виміру ефективності маркетингових комунікацій
Інші назви: Подходы к измерению эффективности маркетинговых коммуникаций
Approaches to measure the efficiency of marketing communications
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Ключові слова: комунікації
інструмент управління
комунікаційна функція маркетингу
коммуникации
инструмент управления
коммуникационная функция маркетинга
communication
management tool
communication function of marketing
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Підходи до виміру ефективності маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Высокие научные цели‘2017 : сборник тезисов : ежегодная международная научно-практическая Интернет-конференция, ( Минск, Елтань, 26-30 декабря, 2017 г.). – Scientific universe.by Е-Журнал "Scientific World Journal". - Минск, Елтань, 2017. - С. 13-16.
Короткий огляд (реферат): В роботі акцентовано увагу та обґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, показників ефективності управління комунікаційною політикою. Представлено основні методологічні аспекти до оцінювання ефективності комунікаційної діяльності підприємств та запропоновано підхід до виміру ефективності маркетингових комунікацій підприємства з використанням кореляційно – регресійного методу. В работе акцентировано внимание и обоснована необходимость осуществления идентификации показателей эффективности управления маркетинговой деятельностью предприятия, в частности, показателей эффективности управления коммуникационной политикой. Представлено основные методологические аспекты оценки эффективности коммуникационной деятельности предприятий и предложен подход к измерению эффективности маркетинговых коммуникаций предприятия с использованием корреляционно – регрессивного метода.
Опис: The necessity of formation of effective marketing communication policy as the necessary enterprise management tool is proved. The methodological aspects of evaluating the efficiency of the communication activity of the enterprise are considered. Correlation models for prediction and estimation of communication and economic effects of the company 's marketing communications policy using the Internet tools were constructed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7478
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Підходи до виміру.pdf458,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.