Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485
Назва: Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установ
Інші назви: Составляющие комплекса маркетинга в деятельности банковских учреждений
Components of the marketing complex in the activities of banking institutions
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Малиш, Інна Миколаївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Малыш, Инна Николаевна
Mushtai, Valentina
Malysh, Inna
Ключові слова: сфера послуг
банківський маркетинг
клієнт
сфера услуг
банковский маркетинг
клиент
sphere of services
banking marketing
client
Дата публікації: 2017
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установ [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, І. М. Малиш //Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно- практической конференции, ( г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч.2. - С.110-112
Короткий огляд (реферат): Ефективність банківської системи значною мірою залежить від розвитку маркетингу в даній сфері, який дозволяє швидко й ефективно реагувати на ринкові перетворення за допомогою впровадження конкретних заходів щодо дослідження і розвитку ринку, підготовки альтернативних та гнучких рішень, сприяє підвищенню фінансової стійкості та зростанню прибутковості банку. Эффективность банковской системы в значительной степени зависит от развития маркетинга в данной сфере, который позволяет быстро и эффективно реагировать на рыночные преобразования посредством внедрения конкретных мероприятий по исследованию и развитию рынка, подготовки альтернативных и гибких решений, способствует повышению финансовой устойчивости и росту прибыльности банка.
Опис: The effectiveness of the banking system depends to a large extent on the development of marketing in this area, which allows rapid and effective response to market transformations through the introduction of specific measures for research and development of the market, the preparation of alternative and flexible solutions, fostering financial sustainability and increasing profitability of the bank.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Складові комплексу маркетингу.pdf200,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.