Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаталова, А. Б.-
dc.contributor.authorБаталова, А. Б.-
dc.contributor.authorBatalova, A. B.-
dc.date.accessioned2020-06-12T10:40:45Z-
dc.date.available2020-06-12T10:40:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБаталова А. Б. Місце дисциплін математичного циклу у підготовці студентів-інженерів вищих начальних закладів аграрного спрямування [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Збірник наукових праць ІІІ міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми підготовки фахівців-аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти», (4 жовтня 2019 р.). – Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2019. – Ч. 1. – C. 14-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7628-
dc.descriptionInsufficient mathematical training of students has led to the formalization of mathematical knowledge, the nature of mastering the material and the lack of cross-links with general technical and specialized disciplines. Poor skills in the use of mathematical methods in the study of specialized disciplines and the use of information and communication technologies (ICT) hinder future professional activity, because mathematical disciplines are the basis for future training of engineers.uk_UA
dc.description.abstractНедостатня математична підготовка студентів призвела до формалізації математичних знань, характеру засвоєння матеріалу та відсутності перехресних зв’язків із загальнотехнічними та спеціалізованими дисциплінами. Погані навички використання математичних методів при вивченні спеціалізованих дисциплін та застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) перешкоджають майбутній професійній діяльності, адже математичні дисципліни є основою майбутньої підготовки інженерів. Недостаточная математическая подготовка студентов привела к формализации математических знаний, характера усвоения материала и отсутствия перекрестных связей с общетехническими и специализированными дисциплинами. Плохие навыки использования математических методов при изучении специализированных дисциплин и применении информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) препятствуют будущей профессиональной деятельности, ведь математические дисциплины является основой будущей подготовки инженеров.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПДАТУuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзнанияuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.titleМісце дисциплін математичного циклу у підготовці студентів-інженерів вищих начальних закладів аграрного спрямуванняuk_UA
dc.title.alternativeМесто дисциплин математического цикла в подготовке студентов-инженеров высших учебных заведений аграрного направленияuk_UA
dc.title.alternativeThe place of disciplines of the mathematical cycle in the training of engineering students of higher primary institutions of agricultural orientationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf203,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.