Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7650
Назва: Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни
Інші назви: Становление открытого образования в условиях современных политических и социокультурных особенностей развития страны
Formation of open education in conditions of modern political and socio-cultural features of country development
Автори: Губіна, Оксана Юріївна
Губина, Оксана Юрьевна
Gubina, Oksana Yuriyvna
Ключові слова: відкрита освіта
методичний аспект
освітньо-політичні процеси
открытое образование
методический аспект
образовательно-политические процессы
open education
methodological aspect
educational and political processes
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Губіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. – Вип. № 17. – С. 18-21. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-17-2-3. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного та методичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического и методического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс.
Опис: The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7650
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 14 Губіна О.Ю. Одеса.pdf497,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.