Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7650
Назва: | Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни |
Інші назви: | Становление открытого образования в условиях современных политических и социокультурных особенностей развития страны Formation of open education in conditions of modern political and socio-cultural features of country development |
Автори: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Ключові слова: | відкрита освіта методичний аспект освітньо-політичні процеси открытое образование методический аспект образовательно-политические процессы open education methodological aspect educational and political processes |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Губіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. – Вип. № 17. – С. 18-21. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-17-2-3. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного та методичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического и методического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. |
Опис: | The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7650 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 14 Губіна О.Ю. Одеса.pdf | 497,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.