Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8204
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумкова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Шумкова, Вікторія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Шумкова, Елена Владимировна | - |
dc.contributor.author | Шумкова, Виктория Игоревна | - |
dc.contributor.author | Shumkova, Olena Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Shumkova, Victoria Igorivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-11T13:41:01Z | - |
dc.date.available | 2020-11-11T13:41:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шумкова О. В. Використання системи дистанційного навчання при проведенні наукових досліджень студентів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, В. І. Шумкова // Научные исследования : парадигма инновационного развития : сборник тезисов научных трудов Международной научной конференции, (Братислава-Вена, 25 марта 2020 г.). – Братислава : Международный научный центр развития науки и технологий, 2020. - С. 40-42. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8204 | - |
dc.description | Working in an interactive mode will promote the development of: sociability; skills to organize the learning environment; formation of skills for independent activity; ability to create situations that encourage the integration of knowledge to solve the problem. It is also an effective element in the organization of continuous and remote research work with students. | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота в інтерактивному режимі сприятиме розвитку: комунікабельності; умінь до організації навчального середовища; формування вмінь до самостійної діяльності; вміння створювати ситуації, що спонукають до інтеграції знань для розв’язання висунутої проблеми. Також це є ефективним елементом при організації безперервної та віддаленої наукової роботи зі студентами. Работа в интерактивном режиме будет способствовать развитию: коммуникабельности; умений в организации учебной среды; формирование умений к самостоятельной деятельности; умение создавать ситуации, побуждающие к интеграции знаний для решения выдвинутой проблемы. Также это является эффективным элементом при организации непрерывного и удаленной научной работы со студентами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Международный научный центр развития науки и технологий | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | платформа «Moodle» | uk_UA |
dc.subject | наукова робота | uk_UA |
dc.subject | интерактивная учеба | uk_UA |
dc.subject | платформа «Moodle» | uk_UA |
dc.subject | научная работа | uk_UA |
dc.subject | interactive learning | uk_UA |
dc.subject | Moodle platform | uk_UA |
dc.subject | scientific work | uk_UA |
dc.title | Використання системи дистанційного навчання при проведенні наукових досліджень студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование системы дистанционного обучения при проведении научных исследований студентов | uk_UA |
dc.title.alternative | The use of distance learning in research studying of students | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шумкова О.В._Шумкова В.І.Теза.pdf | 189,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.