Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8235
Назва: Показники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур
Інші назви: Показатели и методы оценки еффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структур
Indicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structures
Автори: Жмайлова, Ольга Григорівна
Демченко, Максим Іванович
Жмайлова, Ольга Григорьевна
Демченко, Максим Иванович
Zhmaylova, Olga Grigorovna
Demchenko, Maksim Ivanovich
Ключові слова: теоретичні підходи
показники та методи оцінки
товарний асортимент
теоретические подходы
показатели и методы оценки
товарный ассортимент
heoretical approaches
indicators and evaluation methods
product range
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПДАА
Бібліографічний опис: Жмайлова О. Г. Показники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, М. І. Демченко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : ПДАА, 2019. – С. 188-190.
Короткий огляд (реферат): Приділена увага висвітленню теоретичних підходів до висвітлення показників та методів оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур, які передбачають використання критеріїв, які характеризують: асортиментну політику підприємства; оптимізацію структури асортименту; регламентуючі показники асортименту та якісні показники ринкової адекватності товарів. Уделено внимание освещению теоретических подходов к изучению показателей и методов оценки эффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структур. Они предполагают использование таких критериев, которые характеризуют: ассортиментную политику предприятия; оптимизацию структуры ассортимента; регламентирующие показатели ассортимента и качественные показатели рыночной адекватности товаров.
Опис: Attention is paid to the coverage of theoretical approaches to the coverage of indicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structures. They involve the use of criteria that characterize: the assortment policy of the enterprise; optimization of the assortment structure; regulatory indicators of the range and quality indicators of market adequacy of goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8235
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf372,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.