Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8264
Назва: Методичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємств
Інші назви: Методические подходы к маркетинговой оценки конкурентоспособности предприятия
Methodical approaches to marketing assessment of competitiveness of enterprises
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Федченко, Оксана Миколаївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Федченко, Оксана Николаевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Fedchenko, Oksana Mykolayivna
Ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність
підприємство
маркетинг
конкурентоспособность
предприятие
marketing
competitiveness
enterprise
Дата публікації: 2020
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Методичні підходи до маркетингової оцінки конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. М. Федченко // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез наукових робіт учасників XII Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2020. – С. 59-63.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто принципи формування ефективного методичного забезпечення щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтований методологічний підхід до формування динамічної системи управління конкурентними перевагами та послідовних дій її формування визначає успіх підприємства в ринковому середовищі. Запропонована методика експрес-оцінки, що дозволяє підприємствам отримати оперативну інформацію про конкурентні позиції на ринку з визначенням сильних та слабких місць, а також надасть можливість швидко реагувати на прояви зовнішнього середовища. В тезисах рассмотрены принципы формирования эффективного методического обеспечения по оценке конкурентоспособности предприятия. Обоснован методологический подход к формированию динамической системы управления конкурентными преимуществами и последовательных действий ее формирования определяет успех предприятия в рыночной среде. Предложена методика экспресс-оценки, что позволяет предприятиям получить оперативную информацию о конкурентных позициях на рынке с определением сильных и слабых мест, а также даст возможность быстро реагировать на проявления внешней среды.
Опис: The theses consider the principles of formation of effective methodological support for assessing the competitiveness of the enterprise. A well-founded methodological approach to the formation of a dynamic system of management of competitive advantages and consistent actions of its formation determines the success of the enterprise in the market environment. The method of rapid assessment is proposed, which allows companies to obtain up-to-date information about competitive positions in the market with the identification of strengths- and weaknesses, as well as provide an opportunity to respond quickly to environmental manifestations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8264
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf397,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.