Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8266
Назва: Особливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємства
Інші назви: Особенности разработки маркетинговой программы аграрных предприятий
Features of development of the marketing program of agricultural enterprise development
Автори: Мамієв, Денис Володимирович
Макаренко, Наталія Олексіївна
Мамиев, Денис Владимирович
Макаренко, Наталия Алексеевна
Mamiev, Denis Vladimirovich
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Ключові слова: маркетингова програма
стратегічне планування
аграрне підприємство
маркетинговая программа
стратегическое планирование
аграрное предприятие
marketing program
strategic planning
agricultural enterprise
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Мамієв Д. В. Особливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Мамієв, Н. О. Макаренко // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 25-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 12-14.
Короткий огляд (реферат): В тезах розкрито етапи розробки маркетингової стратегічної програми аграрних підприємств як стратегічного плану дій фірми по досягненню поставленої довгострокової мети. Обґрунтовано, що стратегічне планування є проміжним результатом, а маркетингова стратегічна програма заключний акорд в стратегії бачення розвитку фірми. Розкрито планові дії, що підкріплені практичними заходами з конкретними відповідальними, тактичними заходами, об'ємом фінансування, видом і порогами контролю. В тезисах раскрыто этапы разработки маркетинговой стратегической программы аграрных предприятий в качестве стратегического плана действий фирмы по достижению поставленной долгосрочной цели. Обосновано, что стратегическое планирование является промежуточным результатом, а маркетинговая стратегическая программа заключительный аккорд в стратегии видения развития фирмы. Раскрыто плановые действия, подкрепленные практическими мерами с конкретными ответственными, тактическими мерами, объемом финансирования, видом и порогами контроля.
Опис: The theses reveal the stages of development of the marketing strategic program of agricultural enterprises as a strategic action plan of the firm to achieve the long-term goal. It is substantiated that strategic planning is an intermediate result, and the marketing strategic program is the final chord in the strategy of the company's development vision. Planned actions are revealed, supported by practical measures with specific responsible, tactical measures, amount of funding, type and thresholds of control.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8266
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf214,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.