Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8881
Назва: Використання маркетингових можливостей та сильних сторін підприємства для вдосконалення його маркетингової діяльності
Інші назви: Использование маркетинговых возможностей и сильных сторон предприятия для совершенствования его маркетинговой деятельности
The use of marketing opportunities and strengths of the company to improve its marketing activities
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Вікторія Ігорівна
Шумкова, Елена Владимировна
Шумкова, Виктория Игоревна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Shumkova, Victoria Igorivna
Ключові слова: маркетингова діяльність
можливості
сильні сторони
маркетинговая деятельность
возможности
сильные стороны
marketing activities
opportunities
strengths
Дата публікації: 2021
Видавництво: “Baltija Publishing”
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Використання маркетингових можливостей та сильних сторін підприємства для вдосконалення його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, В. І. Шумкова // Integration of business structures : competition and cooperation : V International scientific-practical conference, (Tbilisi, Georgia, February 19-20, 2021). – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – Р. 85-88.
Короткий огляд (реферат): Одним із способів підвищення ефективності саме управління маркетинговою діяльністю є визначення основних маркетингових можливостей діяльності підприємства та розробка на їх основі головних стратегій для реалізації таких можливостей з подальшим розвитком підприємства та реалізації його основних цілей. Одним из способов повышения эффективности управления маркетинговой деятельностью является определение основных маркетинговых возможностей деятельности предприятия и разработка на их основе главных стратегий для реализации таких возможностей с последующим развитием предприятия и реализации его основных целей.
Опис: One of the ways to increase the efficiency of marketing management is to determine the main marketing opportunities of the enterprise and develop on their basis the main strategies for the implementation of such opportunities with the further development of the enterprise and the realization of its main goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8881
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Шумкова В.І..pdf400,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.