Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9000
Назва: | Multicultural approach to the process of university students’ professional training |
Інші назви: | Мультикультурний підхід до процесу професійної підготовки студентів університетів Мультикультурный подход к процессу профессиональной подготовки студентов вузов |
Автори: | Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Белоцерковец, Марина Анатолиевна |
Ключові слова: | multicultural approach professional training university students мультикультурний підхід професійна підготовка студенти університетів мультикультурный подход профессиональная подготовка студенты университетов |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Bilotserkovets M. Multicultural approach to the process of university students’ professional training [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Матеріали І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання студентів іноземних мов у мультикультурному академічному середовищі», (Суми, 17 квітня 2021 р.). – Суми, 2021. – C. 62-64. – Режим доступу : https://science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/ЗБІРНИК-матеріалів-конференції-1-1.pdf. - Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Multicultural approach to education enables instructors’ comprehension of the ways in which culturally and linguistically diverse students learn and collaborate amid a unified learning process. It proclaims not only recognizing and accepting cultural differences, but also equality and fairness. It is pivotal to admit acknowledging and emphasizing the importance of differences, in particular in language as it reflects the culture of its bearers. This approach will help ethnically and culturally students to become confident and well-adjusted learners, engaging them in an additive approach to teaching as opposed to a deficiency model of teaching. Мультикультурний підхід до освіти дає змогу викладачам зрозуміти способи, як різноманітні в культурному та мовному плані студенти вчаться та співпрацюють серед єдиного навчального процесу. Він проголошує не тільки визнання та прийняття культурних відмінностей, але також рівність та справедливість. Важливо визнати та підкреслити важливість відмінностей, зокрема в мові, оскільки вони відображають культуру її носіїв. Цей підхід допоможе студентам з етнічної та культурної точки зору стати впевненими та добре налаштоватися до навчання, залучаючи їх до адитивного підходу до викладання, на відміну від дефіцитної моделі викладання. |
Опис: | Мультикультурный подход к образованию позволяет преподавателям понять способы, как разнообразные в культурном и языковом плане студенты учатся и сотрудничают среди единого учебного процесса. Он провозглашает не только признание и принятие культурных различий, но также равенство и справедливость. Важно признать и подчеркнуть важность различий, в частности в языке, поскольку они отражают культуру ее носителей. Этот подход поможет студентам с этнической и культурной точки зрения стать уверенными и адаптироваться к учебному процессу, привлекая их к аддитивному подходу к преподаванию, в отличие от дефицитной модели преподавания. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9000 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 405,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.