Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-24T13:25:49Z-
dc.date.available2021-06-24T13:25:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРідель Т. М. До питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // IV Міжнародна науково-практична конференція «Integration of scientific bases into practice», (12-16 жовтня 2020 р.). – Стокгольм, 2020. – Режим доступу : https://isg-konf.com. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9010-
dc.descriptionFactors that expand the opportunities for learning a foreign language in a non-linguistic institution of higher education are considered. It is proved that the problem of the quality of foreign language teaching remains relevant. The main reason for low motivation of students is highlighted. The key factors for maintaining optimism and high motivation of students in learning are considered. Different types of tasks and methodological techniques for the development of comprehension skills for those who study a foreign language are proposed.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто фактори, що розширюють можливості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти. Доведено, що проблема якості навчання іноземної мови залишається як і раніше актуальною. Виділено основну причину низької мотивації студентів. Розглянуто ключові фактори для підтримки оптимізму і високої мотивації студентів в навчанні. Запропоновано різні види завдань та методичних прийомів для розвитку навичок розуміння у тих, хто вивчає іноземну мову. Рассмотрены факторы, расширяющие возможности обучения иностранному языку в нелингвистических высших учебных заведениях. Доказано, что проблема качества обучения иностранному языку остается по-прежнему актуальной. Выделено основную причину низкой мотивации студентов. Рассмотрены ключевые факторы для поддержки оптимизма и высокой мотивации студентов в обучении. Предложены различные виды заданий и методических приемов для развития навыков понимания у тех, кто изучает иностранный язык.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнелінгвістичні ЗВОuk_UA
dc.subjectпідвищення якості навчанняuk_UA
dc.subjectмотивація до вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectнелингвистические ВУЗыuk_UA
dc.subjectповышение качества обученияuk_UA
dc.subjectмотивация к изучению иностранного языкаuk_UA
dc.subjectnon-linguistic universitiesuk_UA
dc.subjectimproving the quality of educationuk_UA
dc.subjectmotivation to learn a foreign languageuk_UA
dc.titleДо питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeК вопросу о повышении качества обучения иностранному языку в нелингвистические заведении высшего образованияuk_UA
dc.title.alternativeIssues of improving the quality of teaching a foreign language in non-linguistic institutions of higher educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf118,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.