Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9160
Назва: | Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу |
Інші назви: | Формирование исследовательской компетентности студентов-аграриев в процессе изучения математических дисциплин с позиций деятельностного похода Formation of research competence of agricultural studentsin the process of studying mathematical disciplinesfrom the standpoint of the business approach |
Автори: | Борозенець, Н. С. Шишенко, І. В. Борозенец, Н. С. Шишенко, И. В. Borozenets, N. S. Shishenko, I. V. |
Ключові слова: | діяльнісний підхід дослідницька компетентність студенти-аграрії деятельностный подход исследовательская компетентность студенты-аграрии activity approach research competence agricultural students |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Борозенець Н. С. Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, І. В. Шишенко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - VIII (91). – Issue : 227(May ). - 2020. - С 7-11 |
Короткий огляд (реферат): | У статті продемонстровано необхідність впровадження діяльнісного підходу у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців-аграріїв під час вивчення математичних дисциплін; наголошено на формуванні певних універсальних навчальних дій, які реалізуються в процесі професійної підготовки і формування дослідницької компетентності; сформульовано означення основних понять діяльнісного підходу до визначеної навчальної діяльності; показано, що застосування діяльнісного підходу реалізується на основі поетапного формування розумових дій; зазначено, що формування дослідницької компетентності можливо за допомогою проблемного навчання, засобом якого слугують диференційовані завдання поглибленого рівня. В статье продемонстрировано необходимость внедрения деятельностного подхода в процессе формирования исследовательской компетентности будущих специалистов-аграриев при изучении математических дисциплин; отмечено формировании определенных универсальных учебных действий, которые реализуются в процессе профессиональной подготовки и формирования исследовательской компетентности; сформулировано определение основных понятий деятельностного подхода к определенной учебной деятельности; показано, что применение деятельностного подхода реализуется на основе поэтапного формирования умственных действий; отмечено, что формирование исследовательской компетентности возможно с помощью проблемного обучения, посредством которого служат дифференцированные задания углубленного уровня. |
Опис: | The article demonstrates the necessity of introducing an activity approach in the process of forming the research competence of future agrarian specialists in the study of mathematical disciplines; emphasized on the formation of certain universal educational actions, which are realized in the process of professional training and formation of research competence; the definition of the basic concepts of the activity approach to a certain educational activity is formulated; it is shown that the application of the activity approach is realized on the basis of gradual formation of mental actions; stated that the formation of research competence is possible through problem-based learning, which is a means of differentiated advanced level tasks. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9160 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борозенець Н. С. Формування .pdf | 503,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.