Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, О. Г.-
dc.contributor.authorІвченко, В. Д.-
dc.contributor.authorШвец, Е. Г.-
dc.contributor.authorИвченко, В. Д.-
dc.contributor.authorShvets, O. G.-
dc.contributor.authorIvchenko, V. D.-
dc.date.accessioned2021-07-12T10:58:52Z-
dc.date.available2021-07-12T10:58:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШвець О. Г. Формування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хімії [Електронний ресур ] / О. Г. Швець, В. Д. Івченко // Актуальні задачі хімії : дослідження та перспективи : всеукраїнська наукова конференція : матеріали конференції, ( м. Житомир, 15 квітня 2021 р.). – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2021. - С. 366-367uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166-
dc.descriptionCompetence approach performs operational (identification of individual competencies), activity-technological (construction of learning content taking into account the future profession), organizational, diagnostic functions and is considered as a model of future effective work, social interaction and adaptability of the graduate. The use of the educational and scientific laboratory of electron microscopy improves the acquired basic chemical knowledge and skills, promotes the development of independence, creativity, creative and analytical thinking and ensures the formation of research competence of students and young scientists.uk_UA
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід виконує операційну (виявлення окремих компетентностей), діяльнісно-технологічну (конструювання змісту навчання з урахуванням майбутньої професії), організаційну, діагностичну функції і розглядається як модель майбутньої ефективної роботи, соціальної взаємодії й адаптованості випускника. Використання навчально-наукової лабораторії електронної мікроскопії вдосконалює набуті базові хімічні знання і навички, сприяє розвитку самостійності, креативності, творчого й аналітичного мислення та забезпечує формування науково-дослідницької компетентності студентів і молодих науковців. Компетентностный подход выполняет операционную (выявление отдельных компетенций), деятельно-технологическую (конструирование содержания обучения с учетом будущей профессии), организационную, диагностическую функции и рассматривается как модель будущей эффективной работы, социального взаимодействия и адаптированности выпускника. Использование учебно-научной лаборатории электронной микроскопии совершенствует приобретенные базовые химические знания и навыки, способствует развитию самостоятельности, креативности, творческого и аналитического мышления и обеспечивает формирование научно-исследовательской компетентности студентов и молодых ученых.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавець О. О. Євенокuk_UA
dc.subjectвивчення хіміїuk_UA
dc.subjectкомпетентності студентівuk_UA
dc.subjectдослідницькі навичкиuk_UA
dc.subjectизучение химииuk_UA
dc.subjectкомпетентности студентовuk_UA
dc.subjectисследовательские навыкиuk_UA
dc.subjectstudy of chemistryuk_UA
dc.subjectstudent competenciesuk_UA
dc.subjectresearch skillsuk_UA
dc.titleФормування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хіміїuk_UA
dc.title.alternativeФормирование научно-исследовательской компетентности студентов при изучении химииuk_UA
dc.title.alternativeFormation of research competence of students in the study of chemistryuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець О. Г. Формування науково-дослідницької компетентності.pdf5,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.