Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9421
Назва: | Multimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by students |
Інші назви: | Впровадження мультимедійних проектів у процес евристичного навчання іноземних мов студентами Реализация мультимедийных проектов в процессе эвристического изучения иностранных языков студентами |
Автори: | Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Белоцерковец, Марина Анатолиевна |
Ключові слова: | multimedia projects heuristic education foreign languages мультимедійні проекти евристична освіта іноземні мови мультимедийные проекты эвристическое образование иностранные языки |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Bilotserkovets M. Multimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by students [Electronic recurs] / М. Bilotserkovets // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). – Кропивницький, 2019. – С. 195-197. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf. - Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Multimedia educational representations provide efficient learning impulse because the revision of learning material is mostly visually triggered, that is why visual representation provides actual triggering of the full memory; only structured information can go into Long Term Memory, so the mastered knowledge transfers from Working Memory into Long Term Memory and leads to the subsequent revision. They facilitate the ability of students to understand the relevance of a whole to its various parts, that fosters comprehension. Мультимедійні освітні презентації забезпечують ефективний імпульс навчання, оскільки перегляд навчального матеріалу здебільшого візуально спрацьовує, тому візуальне подання забезпечує фактичне спрацьовування повної пам'яті; тільки структурована інформація може перейти в довгострокову пам'ять, тому освоєне знання переноситься з робочої пам'яті в довгострокову пам'ять і призводить до подальшого перегляду. Вони полегшують здатність студентів зрозуміти актуальність цілого для різних його частин, що сприяє розумінню. |
Опис: | Мультимедийные образовательные презентации обеспечивают эффективный импульс обучения, потому что пересмотр учебного материала в основном визуально инициируется, поэтому визуальное представление обеспечивает фактическое срабатывание полной памяти; в долговременную память может входить только структурированная информация, поэтому освоенные знания переносятся из рабочей памяти в долговременную память и приводят к последующему пересмотру. Они способствуют навикам студентов понимать отношение целого к его различным частям, что способствует пониманию. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9421 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
article_Bilotserkovets.pdf | 146,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.