Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 61.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Підходи до оцінки планування маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2017Стратегічне планування та організація збутової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2019Оздоровлення сервісу, як напрямок маркетингового управлінняМуштай, Валентина Анатоліївна; Бересток, Богдан Петрович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Бересток, Богдан Петрович; Mushtai, Valentina; Berestok, Bohdan
2018Статистичні методи в оцінці ефективності асортиментної політики аграрних підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2020Оцінка маркетингової інформації та її трансформація в маркетингову програму підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentyna
2019Planning marketing activities of the enterpriseMushtai, Valentyna; Муштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна
2017Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установМуштай, Валентина Анатоліївна; Малиш, Інна Миколаївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Малыш, Инна Николаевна; Mushtai, Valentina; Malysh, Inna
2017Оцінка результативності маркетингової системи підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Малиш, Інна Миколаєвна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Малыш, Инна Николаевна; Mushtai, Valentina; Malysh, Inna
2017Розробка стратегій збуту підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Горян, Яна Сергіївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Горян, Яна Сергеевна; Mushtai, Valentina; Goryan, Yana
2017Вибір споживачів та підходи до його оцінкиМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina