00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг знань у вищій освіті : інший погляд на властивості освітніх послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Артюхова, Надія Олександрівна
dc.contributor.author Артюхов, Артем Євгенович
dc.contributor.author Блюмська-Данько, Ксенія Валеріївна
dc.contributor.author Artyukhova, Nadiia
dc.contributor.author Artyukhov, Artem
dc.contributor.author Bliumska-Danko, Kseniia
dc.date.accessioned 2023-08-22T07:34:40Z
dc.date.available 2023-08-22T07:34:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Артюхова Н. О. Маркетинг знань у вищій освіті : інший погляд на властивості освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Артюхова, А. Є. Артюхов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 2 (92). – С. 67-74. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11135
dc.description The article is devoted to creating a new understanding of the "tangibility" of the service as applied to the marketing of educational products and the role of feelings, sensations, and immersion in the formation of a successful strategy for forming an idea of an educational program. As part of the work, bibliometric analysis and the abstract-logical method were used to describe the immersive marketing of educational services. During the bibliometric analysis, the relationship between the concepts of "neuromarketing", "sensitive marketing" and "immersive marketing" was searched. The resulting set of related keywords from the bibliometric analysis allows us to assert the presence of two common vectors in different types of marketing: consumer behavior and a set of digital marketing tools. A "broad" approach to forming an immersive marketing strategy is presented, which goes beyond the use of virtual and augmented reality tools. The use of neuromarketing (feelings), and sensory marketing (feelings) enables "immersion", which is what immersive marketing provides. The proposed concept of immersive marketing allows you to revise the approach that claims the "intangibility" of an educational service. It is possible to experience the service due to a multi-stage, diversified influence on the potential consumer. This impact should be adjusted to service feedback and behavioral research conducted. In this case, the approaches to demonstrating dowries at promotional events are changing. The "tangibility" of an educational service becomes real and ensuring familiarity with it before its purchase is not with the help of descriptive tools but with the use of "immersion" of the consumer in the service – a decisive step for institutions of higher education. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена створенню нового розуміння «відчутності» послуги у застосуванні до маркетингу освітніх продуктів, та ролі почуттів, відчуттів і імерсії у формуванні успішної стратегії формування уявлення про освітню програму. В рамках роботи для опису імерсивного маркетингу освітніх послуг використано бібліометричний аналіз та абстрактно-логічний метод. Під час бібліометричного аналізу відбувався пошук взаємозв’язку між поняттями «нейромаркетинг», «сенситивний маркетинг» та «імерсивний маркетинг». Отриманий набір супутніх ключових слів в результаті проведеного бібліометричного аналізу дозволяє стверджувати про наявність двох спільних векторів в різних видах маркетингу: поведінка споживача та набір засобів цифрового маркетингу. Представлено «широкий» підхід до формування стратегії імерсивного маркетингу, який виходить за рамки використання інструментів віртуальної та доповненої реальності. Використання нейромаркетингу (почуття), сенсорного маркетингу (відчуття) дає можливість «занурення», що і забезпечує імерсивний маркетинг. Запропонована концепція імерсивного маркетингу дозволяє переглянути підхід, який стверджує про «невідчутність» освітньої послуги. Відчути послугу можливо за рахунок багатоетапного, диверсифікованого впливу на потенційного споживача. Цей вплив має коригуватись у відповідь на відгуки про послугу та проведені поведінкові дослідження. В такому разі змінюються підходи до демонстрації послуги на промоційних заходах. «Відчутність» освітньої послуги стає реальною і забезпечення знайомства з нею до її купівлі не за допомогою описових інструментів, а з використанням «занурення» споживача у послугу – визначальний крок для закладів вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject сенситивний маркетинг uk_UA
dc.subject імерсивний маркетинг uk_UA
dc.subject neuromarketing uk_UA
dc.subject sensitive marketing uk_UA
dc.subject immersive marketing uk_UA
dc.title Маркетинг знань у вищій освіті : інший погляд на властивості освітніх послуг uk_UA
dc.title.alternative Knowledge marketing in higher education : a different view on educational services properties uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу