dc.contributor.author |
Olayinka, Amola Adegoke |
|
dc.contributor.author |
Олайінка, Амола Адегоке |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-11T07:42:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-11T07:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Faculty of Economics and Management ; of science manager L. Mohylna |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11921 |
|
dc.description |
В кваліфікаційній роботі розглянуто сутнісну природу
управління просування послуг на підприємстві; розглянуто дефініції
«послуга» та «управління просування послуг на підприємстві»; наголошено,
що для сфери послуг 4Р розширюються до 7Р; визначено методику оцінки
управління просуванням послуг на підприємстві.
Надано загальну організаційно-економічну характеристику діяльності
Deutsche Post DHL Group (Germany); проаналізовано стан управління
основними послугами підприємства; здійснено моніторинг стану управління
просуванням послуг в Deutsche Post DHL Group; приведено SWOT-аналіз
Deutsche Post DHL Group.
Надані пропозиції щодо вдосконалення управління просуванням послуг
в Deutsche Post DHL Group. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The qualification work considers the essential nature of
service promotion management in an enterprise; the definitions of «service» and
«service promotion management in an enterprise» are considered; it is emphasized
that for the service sector the 4Ps are expanded to 7Ps; the methodology for
assessing the management of service promotion in an enterprise is determined.
The general organizational and economic characteristics of the Deutsche Post
DHL Group (Germany) are provided; the status of management of the main
services of the enterprise is analysed; the status of service promotion management
in the Deutsche Post DHL Group is monitored; a SWOT analysis of the Deutsche
Post DHL Group is presented.
Suggestions for improving the management of service promotion in the
Deutsche Post DHL Group are provided. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
SNAU |
uk_UA |
dc.subject |
service |
uk_UA |
dc.subject |
management |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
послуга |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.title |
Managing the promotion of services in the enterprise |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Управління просуванням послуг на підприємстві |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |