Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів,
спрямованих на вдосконалення процесів просування та реалізації товарів
на ринку. Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання,
розв'язання яких міститься в роботі.
У першому розділі представлено теоретичні аспекти процесу
просування та реалізації товарів на ринку. Розкриваються цілі, завдання,
зміст та напрямки процесу просування товару на ринок, основні етапи
процесів просування та їх характеристика, а також оцінка ефективності
процесів просування товару.
У другому розділі подано організаційно-економічну характеристику
діяльності ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ», проведено аналіз конкурентного
середовища досліджуваного підприємства, вивчено особливості
просування та реалізації товарів ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ» на ринку.
У третьому розділі розглядаються напрямки вдосконалення процесів
просування та реалізації товарів на ринку. Здійснено розрахунок
результативності впровадження запропонованих заходів щодо підвищення
ефективності рекламних методів
Description:
The purpose of this qualification paper is to develop
measures aimed at improving the processes of promoting and selling goods on
the market. To achieve this goal, specific objectives were formulated, the
solutions to which are presented in this paper.
The first chapter presents the theoretical aspects of the process of
promoting and selling goods on the market. It covers the goals, objectives,
content, and directions of the product promotion process, the main stages of
promotion processes and their characteristics, as well as the assessment of the
effectiveness of product promotion processes.
The second chapter provides an organizational and economic overview of
"SP "PROFIPLAST" LLC's operations, analyzes the competitive environment
of the company, and examines the specifics of how "SP "PROFIPLAST" LLC
promotes and sells its products in the market.
The third chapter explores ways to improve the processes of product
promotion and sales in the market. It includes a calculation of the effectiveness
of the proposed measures aimed at enhancing advertising methods.