00 DSpace/Manakin Repository

Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмайлов, В. М.
dc.contributor.author Блюмська-Данько, К. В.
dc.contributor.author Жмайлов, В. Н.
dc.contributor.author Блюмська-Данько, К. В.
dc.contributor.author Zhmaylov, V. M.
dc.contributor.author Blyumska-Danko, K. V.
dc.date.accessioned 2013-11-11T10:36:40Z
dc.date.available 2013-11-11T10:36:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Жмайлов В. М. Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2013. – Вип. 6(57). – С. 90-94. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1455
dc.description The article is devoted to the diagnosis process innovation influence the formation of product line marketing policy of the company with further development of ways to improve. The author analyzes the theoretical and methodological developments in the field of commercial policy innovation marketing, research status of certain aspects of the marketing of agricultural enterprises, including commercial policy, development of specific proposals. uk_UK
dc.description.abstract Стаття присвячена діагностиці процесу впливу інноваційного маркетингу на формування асортиментної політика підприємства з подальшою розробкою шляхів вдосконалення. Автором проведено аналіз теоретико-методичних напрацювань в сфері товарної політики інноваційного маркетингу; дослідження стану розвитку окремих аспектів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, зокрема товарної політики; розробка конкретних пропозицій. Статья посвящена диагностике процесса влияния инновационного маркетинга на формирование ассортиментной политики предприятия с последующей разработкой путей совершенствования. Автором проведен анализ теоретико-методических наработок в области товарной политики инновационного маркетинга, исследования состояния развития отдельных аспектов маркетинговой деятельности сельскохозяйственных предприятий, в частности товарной политики, разработка конкретных предложений. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Сумський національний аграрний ун-т uk_UK
dc.subject маркетингова діяльність uk_UK
dc.subject ринковий сегмент uk_UK
dc.subject споживчий ринок uk_UK
dc.subject маркетинговая деятельность uk_UK
dc.subject рыночный сегмент uk_UK
dc.subject потребительский рынок uk_UK
dc.subject marketing activities uk_UK
dc.subject market segment uk_UK
dc.subject consumer market uk_UK
dc.title Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства uk_UK
dc.title.alternative Влияние инновационного маркетинга на формирование товарной политики сельскохозяйственного предприятия uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу