dc.contributor.author |
Жмайлова, Ольга Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Слюсарєва, Людмила Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Жмайлова, Ольга Григорьевна |
|
dc.contributor.author |
Слюсарева, Людмила Валериевна |
|
dc.contributor.author |
Zhmaylova, Olga Grigorovna |
|
dc.contributor.author |
Slusareva, Ludmila Valerievna |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-30T08:17:52Z |
|
dc.date.available |
2017-06-30T08:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Жмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, Л. В. Слюсарєва // Вісник Сумського національного аграрного університету : збірник наукових праць. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. - Суми : СНАУ, 2017. - № 4 (71). - C.148-154. |
uk_UK |
dc.identifier.uri |
http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4646 |
|
dc.description |
In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses. |
uk_UK |
dc.description.abstract |
В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена роль маркетингового исследования, методы и этапы его проведения на предприятии собственными силами; сделан анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров. |
uk_UK |
dc.language.iso |
other |
uk_UK |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UK |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
uk_UK |
dc.subject |
підприємство |
uk_UK |
dc.subject |
методика та етапи дослідження |
uk_UK |
dc.subject |
маркетинговые исследования |
uk_UK |
dc.subject |
предприятие |
uk_UK |
dc.subject |
методика и этапы исследования |
uk_UK |
dc.subject |
market research |
uk_UK |
dc.subject |
enterprise |
uk_UK |
dc.subject |
methods and stages research |
uk_UK |
dc.title |
Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческих решений |
uk_UK |
dc.title.alternative |
The role of the company's own marketing research in making managerial decisions |
uk_UK |
dc.type |
Other |
uk_UK |