00 DSpace/Manakin Repository

Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмайлова, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Слюсарєва, Людмила Валеріївна
dc.contributor.author Жмайлова, Ольга Григорьевна
dc.contributor.author Слюсарева, Людмила Валериевна
dc.contributor.author Zhmaylova, Olga Grigorovna
dc.contributor.author Slusareva, Ludmila Valerievna
dc.date.accessioned 2017-06-30T08:17:52Z
dc.date.available 2017-06-30T08:17:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Жмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, Л. В. Слюсарєва // Вісник Сумського національного аграрного університету : збірник наукових праць. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. - Суми : СНАУ, 2017. - № 4 (71). - C.148-154. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4646
dc.description In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses. uk_UK
dc.description.abstract В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена роль маркетингового исследования, методы и этапы его проведения на предприятии собственными силами; сделан анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher СНАУ uk_UK
dc.subject маркетингові дослідження uk_UK
dc.subject підприємство uk_UK
dc.subject методика та етапи дослідження uk_UK
dc.subject маркетинговые исследования uk_UK
dc.subject предприятие uk_UK
dc.subject методика и этапы исследования uk_UK
dc.subject market research uk_UK
dc.subject enterprise uk_UK
dc.subject methods and stages research uk_UK
dc.title Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень uk_UK
dc.title.alternative Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческих решений uk_UK
dc.title.alternative The role of the company's own marketing research in making managerial decisions uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу