00 DSpace/Manakin Repository

Необхідність оцінювання маркетингового потенціалу підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумкова, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Шумкова, Елена Владимировна
dc.contributor.author Shumkova, Olena Volodymyrivna
dc.date.accessioned 2017-10-17T11:39:30Z
dc.date.available 2017-10-17T11:39:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Шумкова О. В. Необхідність оцінювання маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка та менеджмент»/Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - № 8(69). uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4910
dc.description In the article the scientists examined a number of provisions relating to the study of the concept of «marketing potential» of the company. Reveals its essence, the basic elements of marketing potential and importance of the need to control the marketing potential for small and medium businesses. Defined marketing factors that shape the potential of these enterprises. The analysis and identified the main factors that determine ways to effectively manage the marketing potential of the company and assessed the level of use of marketing potential in the target company. A strategic approach to manage the marketing potential for small and medium businesses. uk_UK
dc.description.abstract В статті розглянуто ряд положень вчених, які стосуються вивчення поняття «маркетинговий потенціал» підприємства. Розкрито його сутність, визначені основні елементи маркетингового потенціалу та значення необхідності управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу. Проведено аналіз та виявлено основні фактори, що визначають як управляти маркетинговим потенціалом ефективно та оцінено рівень використання маркетингового потенціалу на досліджуваному підприємстві. Запропоновано використання для управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу стратегічного підходу. В статье рассмотрено ряд положений ученых, касающихся изучения понятия «маркетинговый потенциал» предприятия. Раскрыто его сущность, определены основные элементы маркетингового потенциала и значение необходимости управления маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса. Проведен анализ и выявлены основные факторы, определяющие пути эффективного управления маркетинговым потенциалом предприятия и оценен уровень использования маркетингового потенциала на исследуемом предприятии. Предложено применение стратегического подхода к управлению маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher СНАУ uk_UK
dc.subject маркетинговий потенціал uk_UK
dc.subject управління маркетинговим потенціалом uk_UK
dc.subject маркетингові зусилля uk_UK
dc.subject маркетинговый потенциал uk_UK
dc.subject управление маркетинговым потенциалом uk_UK
dc.subject маркетинговые усилия uk_UK
dc.subject marketing potential uk_UK
dc.subject management potential marketing uk_UK
dc.subject marketing efforts uk_UK
dc.title Необхідність оцінювання маркетингового потенціалу підприємства uk_UK
dc.title.alternative Необходимость оценки маркетингового потенциала предприятия uk_UK
dc.title.alternative Necessity of assessment the marketing potential of enterprise uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу