DSpace Repository

Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень

Show simple item record

dc.contributor.author Слюсарєва, Л. В.
dc.contributor.author Жмайлова, О. Г.
dc.contributor.author Слюсарева, Л. В.
dc.contributor.author Жмайлова, О. Г.
dc.contributor.author Slusareva, L. V.
dc.contributor.author Zhmaylova, O. G.
dc.date.accessioned 2019-03-14T13:45:54Z
dc.date.available 2019-03-14T13:45:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Слюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 4 (71). – С. 149-154. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6366
dc.description In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses. uk_UK
dc.description.abstract В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, а також методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена маркетингового исследования, его цель, методы и этапы проведения на предприятии собственными силами; проведен анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject конкурентоспроможність uk_UK
dc.subject управлінські рішення uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject конкурентоспособность uk_UK
dc.subject управленческие решения uk_UK
dc.subject marketing uk_UK
dc.subject сompetitive uk_UK
dc.subject management solutions uk_UK
dc.title Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень uk_UK
dc.title.alternative Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческого решения uk_UK
dc.title.alternative The Role Of Marketing Research Enterprise In Management Decision uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account