dc.contributor.author |
Слюсарєва, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Жмайлова, О. Г. |
|
dc.contributor.author |
Слюсарева, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Жмайлова, О. Г. |
|
dc.contributor.author |
Slusareva, L. V. |
|
dc.contributor.author |
Zhmaylova, O. G. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-14T13:45:54Z |
|
dc.date.available |
2019-03-14T13:45:54Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Слюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 4 (71). – С. 149-154. |
uk_UK |
dc.identifier.uri |
http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6366 |
|
dc.description |
In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses. |
uk_UK |
dc.description.abstract |
В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, а також методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена маркетингового исследования, его цель, методы и этапы проведения на предприятии собственными силами; проведен анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров. |
uk_UK |
dc.language.iso |
other |
uk_UK |
dc.publisher |
Сумський національний аграрний університет |
uk_UK |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UK |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UK |
dc.subject |
управлінські рішення |
uk_UK |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UK |
dc.subject |
конкурентоспособность |
uk_UK |
dc.subject |
управленческие решения |
uk_UK |
dc.subject |
marketing |
uk_UK |
dc.subject |
сompetitive |
uk_UK |
dc.subject |
management solutions |
uk_UK |
dc.title |
Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческого решения |
uk_UK |
dc.title.alternative |
The Role Of Marketing Research Enterprise In Management Decision |
uk_UK |
dc.type |
Other |
uk_UK |