DSpace Repository

Застосування інтерактивних методів навчання при формуванні теоретичних знань у студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Плавинська, О. В.
dc.contributor.author Плавинський, В. І.
dc.contributor.author Плавинская, А. В.
dc.contributor.author Плавинский, В. И.
dc.contributor.author Plavynska, O. V.
dc.contributor.author Plavynskyy, V. I.
dc.date.accessioned 2019-04-02T09:55:10Z
dc.date.available 2019-04-02T09:55:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Плавинська О. В. Застосування інтерактивних методів навчання при формуванні теоретичних знань у студентів [Електронний ресурс] / О. В. Плавинська, В. І. Плавинський // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Механізація та автоматизація виробничих процесів" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 10 (32). – С. 158-162. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6443
dc.description In technical universities of the country, special attention should be paid to the independent research work of future specialists, to their preparation for innovative engineering activities. The process of training specialists should include more opportunities for the formation of cognitive and creative abilities of students, modeling situations that require students to make creative creative decisions. There is a need to introduce in the educational process an integrated general technical discipline, in which will be realized the integration of innovation, engineering creativity. This will make it possible not only to train qualified engineering personnel competent in innovative engineering activities, but also to realize the development of technical creativity of students. uk_UK
dc.description.abstract У технічних вузах країни особливу увагу необхідно приділяти самостійній науково-дослідній роботі майбутніх спеціалістів, питанням їх підготовки до інноваційної інженерної діяльності. Сам процес навчання спеціалістів має включати в себе більше можливостей для формування когнітивних та креативних здібностей студентів, моделювання таких ситуацій, що вимагають від студентів нестандартних творчих рішень. Виникає необхідність впровадження в учбовий процес інтегрованої загальнотехнічної дисципліни, в якій буде реалізована інтеграція інноватики та інженерної творчості. Це надасть змогу не тільки готувати кваліфіковані інженерні кадри, компетентні у інноваційній інженерній діяльності, але й дозволить реалізувати розвиток технічної творчості студентів. В технических вузах страны особенное внимание необходимо уделять самостоятельной научно-исследовательской работе будущих специалистов, вопросам их подготовки к инновационной инженерной деятельности. Процесс обучения специалистов должен включать в себя больше возможностей для формирования когнитивных и креативных способностей студентов, моделирования таких ситуаций, которые требуют от студентов нестандартных творческих решений. Возникает необходимость внедрения в учебный процесс интегрированной общетехнической дисциплины, в которой будет реализованная интеграция инноватики, инженерного творчества. Это даст возможность не только готовить квалифицированные инженерные кадры, компетентные в инновационной инженерной деятельности, но также позволит реализовать развитие технического творчества студентов. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UK
dc.subject підвищення якості навчання uk_UK
dc.subject компетентні фахівці uk_UK
dc.subject фахівці нової формації uk_UK
dc.subject повышение качества обучения uk_UK
dc.subject компетентные специалисты uk_UK
dc.subject специалисты новой формации uk_UK
dc.subject improving the quality of training uk_UK
dc.subject competent specialists uk_UK
dc.subject specialists of the new formation uk_UK
dc.title Застосування інтерактивних методів навчання при формуванні теоретичних знань у студентів uk_UK
dc.title.alternative Применение интерактивных методов обучения при формировании теоретических знаний студентов uk_UK
dc.title.alternative Application of interactive teaching methods in the formation of theoretical knowledge of students uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account