00 DSpace/Manakin Repository

Розвивальні можливості контролю навчальних досягнень студентів у формуванні їх готовності до майбутньої діяльності в галузі агроінженерії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Марія Миколаївна
dc.contributor.author Плавинська, Олександра Володимирівна
dc.contributor.author Бондарь, М. Н.
dc.contributor.author Плавинская, А. В.
dc.contributor.author Bondar, M. M.
dc.contributor.author Plavynska, O. V.
dc.date.accessioned 2021-03-15T09:18:42Z
dc.date.available 2021-03-15T09:18:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бондар М. М. Розвивальні можливості контролю навчальних досягнень студентів у формуванні їх готовності до майбутньої діяльності в галузі агроінженерії [Електронний ресурс] / М. М. Бондар, О. В. Плавинська // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 1-2 (35-36). – С. 37-43. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8574
dc.description The article studies the role of process control of educational achievements of students of higher educational institution in the formation of their readiness for professional self-development as future specialists in agricultural mechanization. In Higher Agricultural Education highlights the important task - to create conditions that ensure effective professional self-development of creative potential of students. To achieve a high level of development and training of future professionals is possible through a new, redefined approach to the content and organization of the process control of educational achievements of students. In the thesis, the thesis to the effect that the main task of all types of control of educational achievements of students is to test the performance of the ultimate goal of professional training - forming multicomponent structure technical thinking and engineering, educational and cognitive abilities that check whether the achieved technical thinking, structure which we formed, the level of preparedness for future engineering of the chosen specialty. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню ролі процесу контролю навчальних досягнень студентів вищого навчального закладу у формуванні їх готовності до професійного саморозвитку як майбутніх фахівців з механізації сільського господарства. У вищій аграрній освіті на перший план висувається актуальне завдання − створення умов, які забезпечують ефективний професійний саморозвиток творчого потенціалу особистості студента. Досягти високого рівня розвитку і підготовки майбутніх професіоналів можливо через нові, переосмислені підходи до змісту та організації процесу контролю навчальних досягнень студентів. У дослідженні обґрунтовуються тези стосовно того, що головним завданням всіх видів контролю навчальних досягнень студентів є перевірка виконання кінцевої мети професійного навчання – сформованості багатокомпонентної структури технічного мислення та інженерних і навчально-пізнавальних умінь, тобто перевірки того, чи досягло технічне мислення, структуру якого ми формували, рівня готовності до майбутньої інженерної діяльності за обраним фахом. Статья посвящена исследованию роли процесса контроля знаний студентов высшего учебного заведения в формировании их готовности к профессиональному саморазвитию как будущих специалистов по механизации сельского хозяйства. В высшем аграрном образовании на первый план выдвигается актуальная задача − создание условий, обеспечивающих эффективное профессиональное саморазвитие творческого потенциала личности студента. Достичь высокого уровня развития и подготовки будущих профессионалов возможно через новые, переосмысленные подходы к содержанию и организации процесса контроля знаний студентов. В исследовании обосновываются положения о том, что главной задачей всех видов контроля знаний студентов является проверка выполнения конечной цели профессионального обучения − сформированности многокомпонентной структуры технического мышления, а также инженерных и учебно-познавательных умений, то есть проверки того, достигло ли техническое мышление, структуру которого мы формировали, уровня готовности к будущей инженерной деятельности по выбранной специальности. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject особистісно-розвивальне навчання uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject навчальні досягнення uk_UA
dc.subject личностно-развивающее обучение uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject учебные достижения uk_UA
dc.subject personal development training uk_UA
dc.subject control uk_UA
dc.subject educational achievements uk_UA
dc.title Розвивальні можливості контролю навчальних досягнень студентів у формуванні їх готовності до майбутньої діяльності в галузі агроінженерії uk_UA
dc.title.alternative Развивающие возможности контроля знаний студентов в формировании их готовности к будущей деятельности в области агроинженерии uk_UA
dc.title.alternative Educational opportunities monitoring academic progress of students in shaping their readiness for future activities in ahroinzheneriyi uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу