dc.contributor.author |
Подригало, Михайло Абович |
|
dc.contributor.author |
Гецович, Євгеній Мойсейович |
|
dc.contributor.author |
Артьомов, Микола Прокопович |
|
dc.contributor.author |
Холодов, Михайло Павлович |
|
dc.contributor.author |
Подригало, Михаил Абович |
|
dc.contributor.author |
Гецович, Евгений Моисеевич |
|
dc.contributor.author |
Артемов, Николай Прокопович |
|
dc.contributor.author |
Холодов, Михаил Павлович |
|
dc.contributor.author |
Podrigalo, M. A. |
|
dc.contributor.author |
Getsovich, E. M. |
|
dc.contributor.author |
Artiomov, N. P. |
|
dc.contributor.author |
Kholodov, M. P. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-15T12:21:32Z |
|
dc.date.available |
2021-03-15T12:21:32Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Є. М. Гецович, М. П. Артьомов, М. П. Холодов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 3 (37). – С. 13-18. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8579 |
|
dc.description |
In the article a dynamic and mathematical models of wheel motion on a deformed surface are proposed. Analytical expressions were obtained using the results of traction tests of the T-16M self-propelled chassis. These analytical expressions can be used in traction calculations of wheeled tractors and self-propelled chassis at the stage of their preliminary design, as well as to evaluate traction efficiency, performance and energy efficiency. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті запропоновані динамічна і математична модель руху колеса по деформовуваній опорній поверхні. Отримано аналітичні вирази з використанням результатів тягових випробувань самохідного шасі Т-16М. Ці аналітичні вирази можуть використовуватися при проведенні тягових розрахунків колісних тракторів і самохідних шасі на етапі їх попереднього проектування, а також здійснювати оцінку тягового ККД, продуктивності і енергоефективності.
В статье предложены динамическая и математическая модель движения колеса по деформированной опорной поверхности. Получены аналитические выражения с использованием результатов тяговых испытаний самоходного шасси Т-16М. Эти аналитические выражения могут использоваться при проведении тяговых расчетов колесных тракторов и самоходных шасси на этапе их предварительного проектирования, а также осуществлять оценку тягового КПД, производительности и энергоэффективности. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
трактор |
uk_UA |
dc.subject |
самохідне шасі |
uk_UA |
dc.subject |
буксування |
uk_UA |
dc.subject |
трактор |
uk_UA |
dc.subject |
самоходное шасси |
uk_UA |
dc.subject |
буксировка |
uk_UA |
dc.subject |
tractor |
uk_UA |
dc.subject |
self-propelled chassis |
uk_UA |
dc.subject |
slipping |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Исследование буксования ведущих колес трактора при движении по деформированной опорной поверхности |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |