00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подригало, Михайло Абович
dc.contributor.author Гецович, Євгеній Мойсейович
dc.contributor.author Артьомов, Микола Прокопович
dc.contributor.author Холодов, Михайло Павлович
dc.contributor.author Подригало, Михаил Абович
dc.contributor.author Гецович, Евгений Моисеевич
dc.contributor.author Артемов, Николай Прокопович
dc.contributor.author Холодов, Михаил Павлович
dc.contributor.author Podrigalo, M. A.
dc.contributor.author Getsovich, E. M.
dc.contributor.author Artiomov, N. P.
dc.contributor.author Kholodov, M. P.
dc.date.accessioned 2021-03-15T12:21:32Z
dc.date.available 2021-03-15T12:21:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Є. М. Гецович, М. П. Артьомов, М. П. Холодов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 3 (37). – С. 13-18. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8579
dc.description In the article a dynamic and mathematical models of wheel motion on a deformed surface are proposed. Analytical expressions were obtained using the results of traction tests of the T-16M self-propelled chassis. These analytical expressions can be used in traction calculations of wheeled tractors and self-propelled chassis at the stage of their preliminary design, as well as to evaluate traction efficiency, performance and energy efficiency. uk_UA
dc.description.abstract У статті запропоновані динамічна і математична модель руху колеса по деформовуваній опорній поверхні. Отримано аналітичні вирази з використанням результатів тягових випробувань самохідного шасі Т-16М. Ці аналітичні вирази можуть використовуватися при проведенні тягових розрахунків колісних тракторів і самохідних шасі на етапі їх попереднього проектування, а також здійснювати оцінку тягового ККД, продуктивності і енергоефективності. В статье предложены динамическая и математическая модель движения колеса по деформированной опорной поверхности. Получены аналитические выражения с использованием результатов тяговых испытаний самоходного шасси Т-16М. Эти аналитические выражения могут использоваться при проведении тяговых расчетов колесных тракторов и самоходных шасси на этапе их предварительного проектирования, а также осуществлять оценку тягового КПД, производительности и энергоэффективности. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject трактор uk_UA
dc.subject самохідне шасі uk_UA
dc.subject буксування uk_UA
dc.subject трактор uk_UA
dc.subject самоходное шасси uk_UA
dc.subject буксировка uk_UA
dc.subject tractor uk_UA
dc.subject self-propelled chassis uk_UA
dc.subject slipping uk_UA
dc.title Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні uk_UA
dc.title.alternative Исследование буксования ведущих колес трактора при движении по деформированной опорной поверхности uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу