Короткий опис(реферат):
Запропоновано стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад, який базується на виокремленні суббрендів ОТГ типу соціально-підприємницького пріоритету, еколого-туристичного пріоритету, соціально-екологічного пріоритету та підприємницько-туристичного пріоритету.
Предложено стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин, основанный на выделении суббрендов ОТГ типа социально-предпринимательского приоритета, эколого-туристического приоритета социально-экологического приоритета и предпринимательско-туристического приоритета.
Суть розробки, основні результати:
It is proposed the strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities (UTC), which is based on the separation of UTC subbrands such as social-entrepreneurial priority, ecological-tourist priority, socio-ecological priority and entrepreneurial-tourist priority.