Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2016 | Formation of the national educational paradigm in the preclassical period of science | Knysh, Inna Vasylevna; Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна |
2017 | Антропологічний тренд : усвідомлений суїцид (homo mobilis) | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Апгрейд кібернетики у гіфпросторі | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2015 | Вплив екологічної освіти та екологічного виховання на становлення екологічного мислення у фахівців - аграріїв | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2015 | Впровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освіти | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2016 | Впровадження сучасних інновацій та їх роль у становленні нової парадигми освіти | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2016 | Впровадження сучасних інновацій у off – line освіті як системі і on – line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Вітчизняна школа як канал вертикальної циркуляції номад у концепції Питирима Сорокіна | Книш, Інна Василівна; Кочубей, Наталія Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Кочубей, Наталья Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna; Kochubei, Natalya Vasylivna |
2016 | Докласичний період розвитку науки : зміна освітніх парадигм | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2016 | Екологічна складова світоглядної підготовки фахівців-аграріїв | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Екологічне знання у науковому та освітньому дискурсі : сучасні трансформації | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2015 | Етимологія поняття «толерантність»: історичний та культурний аспект | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2016 | Зміна освітніх парадигм у класичний період розвитку науки | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Класична освітня парадигма : суб’єкт-суб’єктні відносини | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2016 | Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2015 | Кордологізм та його роль у становленні української нації : сучасний науковий дискурс | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2015 | Кордоцентризм як головна риса екологічної свідомості українців | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Мережевий філософський дискурс щодо принципів : rhizoma vs radix vs hyphe | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |
2017 | Нова освітня парадигма в контексті нових сучасних технологій | Книш, Інна Василівна; Кочубей, Наталія Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Кочубей, Наталья Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna; Kochubei, Natalia Vasylivna |
2016 | Освітні інновації у контексті становлення нової парадигми освіти | Книш, Інна Василівна; Кныш, Инна Васильевна; Knysh, Inna Vasylevna |