Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6762
Назва: Управління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Управление маркетинговой деятельностью как фактор повышения конкурентоспособности предприятия
Management of marketing activity as a factor of increasing the competitiveness of the enterprise
Автори: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Ключові слова: управління маркетингом
конкурентоспроможність підприємства
адаптивність системи маркетингового управління
управление маркетингом
конкурентоспособность предприятия
адаптивность системы маркетингового управления
marketing management
enterprise competitiveness
adaptability of the marketing management system
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В. Управління маркетинговою діяльністю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 17-20 квітня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – С. 77.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що головним завданням маркетингової діяльності є підвищення рівня споживання за рахунок удосконалення виробництва і якості продукції та забезпечення постійної її конкурентоспроможності. У процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства завдання вирішується прийняттям екстрених заходів по реалізації вже виробленої продукції, проведенням ряду маркетингових заходів: аналізу ринку, асортименту, цінової політики, методів просування. В статье определено, что главной задачей маркетинговой деятельности является повышение уровня потребления за счет совершенствования производства и качества продукции и обеспечения постоянной ее конкурентоспособности. В процессе управления маркетинговой деятельностью предприятия задача решается принятием экстренных мер по реализации уже произведенной продукции, проведением ряда маркетинговых мероприятий: анализа рынка, ассортимента, ценовой политики, методов продвижения.
Опис: The article states that the main task of marketing activities is to increase the level of consumption by improving production and quality of products and ensuring its constant competitiveness. In the process of managing the marketing activities of the enterprise the problem is solved by taking emergency measures on the implementation of already manufactured products, carrying out a number of marketing measures: market analysis, assortment, pricing policy, methods of promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6762
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.PDF175,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.